اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران
بازدید : 2423

اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران

یک سال ساعت که آفتاب بتابد،

خاطره آن همه شب های بارانی از یاد نمیرد

این است آدم وفادار

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

در مهربانی همچون باران باش

که ترنمش در علف هرز و گل سرخ یکیست ...

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

هم راز کویرم تب باران دارم

در سینه دلی شکسته پنهان دارم

بر گوشه سنگ قبر من بنویسید

من هر چه که دارم از رفیقان دارم

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

از میان کسانی که برای دعای باران

به تپه ها می روند،تنها کسانی که چتر با خود

می برند به خدا و کارشان ایمان دارند

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

دلم همچو آسمان،پر از ابر های بارانیست،

ای کاش دلم امشب نگرید،

شاید که بغض عشق امتحانی باشد برای رسیدن به یار

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

خدا یا با باران خنده را بر لبان یر بنشان

بغض را از دلم بکن ببر به سوی آسمان

تا همیشه آسمان دل ما آفتابی باشد

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی

تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

من تو را از جان می خواهم

و تو مرا از دل

دیگر حکایت شب های بارانی پایان یافت

از این به بعد در آفتابِ بعد باران قدم می زنیم

به زیبایی هنگام رنگین کمان

و این گونه است که بعد از هر پستی،بلندی نیز هست

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

دو بیتی های من عشق می شمارند

رباعی هایم زیبایی می شمارند

غزل هایم برای دیدن تو

قطره های باران را می شمارند

╦╦╦╦╦

cfss.ir

╦╦╦╦╦

با تو هر شب عاشقی آفتابی ام

لاله ای سر حال و پر از بالندگی ام

وگرنه

بی تو در کنج این همه دل واپسی

خودم قطرات بارانت میشوم تا برسم به چشمانت

اس ام اس عاشقانه باران


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393 ساعت : 21:32
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید